شادمان در ادامه گفت: هم اينک تعدادي از دستورالعملها ، فرآيندها و روشهاي اجرايي سيستم مديريت کيفيت ISO9001 با آنچه در ضوابط اخذ 2 گواهينامه امنيت توريست و رضايت مشتري قرار دارد منطبق است، بنابراين اخذ اين دو گواهينامه به مراتب آسانتر از دريافت ساير گواهينامهها است.
وي در ادامه به تمديد دو گواهينامه ديگر اين هتل اشاره کرد و افزود: پس از حضور مميزين شرکت ICL بهعنوان صادر کننده گواهينامههاي استاندارد بينالمللي در هتل عالي قاپو و انجام مميزي مراقبتي از سيستمهاي IOS9001( مديريت کيفيت ) ،ISO 14001 ( مديريت زيست محيطي ) ،OHSAS18001(مديريت ايمني کارکنان ) و ISO 22000( ايمني مواد غذايي) و اعلام نظر مثبت، گواهينامههاي استاندارد اين هتل براي دوره دوم تمديد شد .
وي گفت: سالانه دو بار اين هتل از سوي مميزين شرکت ICL به عنوان صادر کننده گواهينامههاي استاندارد مميزي خواهد شد که نخستين مميزي مراقبتي به منظور ارزيابي چگونگي اجراي گواهينامههاي مذکور در هتل، بيست و پنجم مهر ماه صورت گرفته است. /102
انتهای پیام/